3
تفكر نظري در جامعه شناختي نويسنده: ويليام اسكيدمور چاپ: اول تاريخ :زمستان1385 قطع: وزيري صفحه:360 قيمت:29000

كتاب تفكر نظري در جامعه شناسي اثر ويليام اسكيدمور را كه به همّت جمعي از مترجمان انديشه­­ور به زيور طبع آراسته شده است، مي­توان به دليل برخورداري از برخي ويژگي­هاي برجسته، مانند اشتمال بر اطلاعات و پيش­زمينه­هاي لازم براي درك نظريه­هاي جامعه­شناسي، اسناد و اتقان مناسب، شيوايي و رواني، زبده­گويي و اقتصار، انسجام و چينش موزون، ارايه شواهد و مثال­هاي گويا از بهترين آثار نظري موجود محسوب مي­شود.

كتاب مزبور علاوه بر آن كه منبعي بسيار سودمند براي درس «نظريه­هاي جامعه­شناسي» محسوب مي­شود، براي مباحث «روش تحقيق» به ويژه «روش تحقيق نظري» نيز مفيد مي­باشد. مطالعه آن به همه علاقه­مندان به ويژه دانشجويان سطوح كارشناسي و كارشناسي ارشد توصيه مي­گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما